fbpx

Vilkår og Betingelser

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser for Wrizz ApS

 

Wrizz ApS
Tove Ditlevsens Gade 40, 2.2
8240 Risskov
Tlf: (+45) 70 60 40 67
CVR: 44665573

 

Regler & vilkår for pakkerejser
www.dev.wrizz.dk/private-polices

 

Betaling
Wrizz ApS modtager online betalinger med Dankort, Visa/Dankort, Visa, MasterCard og MobilePay.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet, med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

 

Reservation af beløb
Ved anvendelse af betalingskort, debit såvel som kredit, sker en reservation af det beløb, der handles for. Dette beløb er reserveret, indtil webshoppen har behandlet og afsendt din ordre. Når ordren er afsendt, hæves pengene på kontoen. Reservationstiden afhænger af produktet/ydelsen.

 

Autorisering på debitkort
Ved debitkort vil du kunne se, at pengene er reserveret på din konto, og at dit rådighedsbeløb derfor vil stå som værende mindre. Annullerer du eller webshoppen efterfølgende din ordre, kan webshoppen ikke hæve pengene, men reservationen vil fortsat gælde i en periode. Bemærk, at kun din bank (eller kortudsteder) vil kunne ophæve reservationen.

 

Autorisering på kreditkort
Pengene vil først blive hævet fra din konto og fremgå af dit overblik, når webshoppen behandler og hæver betalingen for din ordre.

Wrizz ApS benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL-protokol, hvilket betyder, at dine data er sikre og ikke kan læses af andre udefrakommende.

Wrizz ApS’ egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL-protokol.

 

Fortrydelsesret
Der gives ikke fortrydelsesret på varer købt i vores webshop, da varen er af en sådan art, at der i henhold til dansk lovgivning ikke kan eller bør ydes returret.

Læs mere på Forbrugerombudsmandens hjemmeside.

 

Kunde- & Privatlivspolitik
Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre; de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.

 

For at du kan indgå aftale med Wrizz ApS, har vi brug for følgende oplysninger:

  • Navn
  • E-mailadresse
  • Telefonnummer
  • Fødselsdato
  • Pasnummer og pas udløbsdato (såfremt købet inkluderer flybilletter)

 

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Wrizz ApS og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger der indsamles, og hvorfor.

Direktøren og de ansatte for Wrizz ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos Wrizz ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven, og henvendelse i forbindelse hermed rettes til kontakt@dev.wrizz.dk.

 

Cookies
På dev.wrizz.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dens funktionalitet og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer. Se vejledningen på vores Webshop Cookies og Privatlivspolitik.

 

Forbrugerbeskyttelse
Læs mere om din beskyttelse som forbruger, når du køber via en Billwerk+ betalingsløsning:
[Link til forbrugerbeskyttelse]

 

Klagemuligheder
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Nævnenes Hus, Mæglingsteamet for Forbrugerklager, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus. Mæglingsteamet vil forsøge at løse tvisten ved mediation, og hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du indbringe klagen for Forbrugerklagenævnet.

Det er som udgangspunkt en forudsætning for at klage, at varen eller ydelsen, som du vil klage over, har kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. Beløbsgrænserne kan ændres. Du skal betale et gebyr for at få klagen behandlet.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særligt relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her:
[http://ec.europa.eu/odr]

 

Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse kontakt@dev.wrizz.dk.

Regler & vilkår pakkerejser

Regler & vilkår ved køb af pakkerejser

Her kan du læse de gældende regler og vilkår for køb af pakkerejser på dev.wrizz.dk. Disse regler er omfattet af Lov om Pakkerejser, LOV nr 1666 af 26/12/2017.

1. Rejsegarantifonden

Wrizz ApS er medlem af Rejsegarantifonden med medlemsnummer 3589, hvilket sikrer, at din rejse er dækket af de lovpligtige garantier for refusion af betalinger og hjemtransport i tilfælde af Wrizz ApS’ konkurs eller insolvens. Dette betyder, at du er økonomisk beskyttet, når du køber en rejse gennem Wrizz ApS. Alle pakkerejser er omfattet af disse regler, hvilket sikrer dig som forbruger.

2. Fortrydelsesret

Der er ingen fortrydelsesret ved køb af rejser, jf. forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2, nr. 1, samt § 7, stk. 2, nr. 5, der undtager personbefordring fra forbrugeraftalelovens anvendelsesområde. Når du har gennemført en booking, er købet bindende, og det er derfor vigtigt, at du er sikker på din beslutning, inden du foretager købet.

3. Betaling

Wrizz ApS tilbyder betaling af rejsen med Visa, MasterCard, Visa/Dankort samt MobilePay via vores hjemmeside. Når du gennemfører betalingen, betragtes aftalen om køb som bindende for køber, og Wrizz ApS forpligter sig til at levere de aftalte rejseydelser, når du modtager en endelig bookingbekræftelse fra os. Bekræftelsen sendes til dig enten via e-mail eller vil være tilgængelig på din personlige konto på dev.wrizz.dk.

 

Vi tilbyder i øjeblikket ikke mulighed for delbetaling, hvilket betyder, at den fulde betaling for rejsen skal foretages på tidspunktet for bookingen. Betalingen anses for bindende, når den er modtaget af Wrizz ApS.

 

Hvis der ønskes faktura til betaling via bankoverførsel, kan dette tilbydes ved forudgående aftale. Fakturaen skal betales inden for den angivne betalingsfrist, og rejsen er først bekræftet, når betalingen er modtaget. Ved spørgsmål til betalingsmuligheder eller alternative metoder, kan du kontakte os på forhånd for at finde en løsning.

4. Konto på dev.wrizz.dk

Som køber vil du få adgang til din personlige konto på dev.wrizz.dk umiddelbart efter bestilling. På din konto vil du kunne finde alle detaljer omkring din rejse, herunder vouchers til hotel, billetter til fodboldkampe, samt andre relevante informationer.

 

Billetter og vouchers vil løbende blive uploadet til din konto, efterhånden som vi modtager dem. Billetter til kampe vil typisk blive tilgængelige 1-3 dage før eventet, men i visse tilfælde kan dette ske tættere på kampdatoen.

 

For at logge ind på din konto skal du bruge dit brugernavn og adgangskode, som du oprettede ved booking. Det er vigtigt, at disse oplysninger ikke deles med tredjeparter, da Wrizz ApS ikke kan holdes ansvarlige for misbrug af din konto, hvis oplysningerne deles.

 

Hvis du foretrækker at modtage alt kommunikation, herunder billetter, direkte via e-mail, kan du kontakte os umiddelbart efter din bestilling, så vi kan imødekomme dette ønske.

 

Vi tilbyder i øjeblikket ikke mulighed for delbetaling, hvilket betyder, at den fulde betaling for rejsen skal foretages på tidspunktet for bookingen. Betalingen anses for bindende, når den er modtaget af Wrizz ApS.

 

Hvis der ønskes faktura til betaling via bankoverførsel, kan dette tilbydes ved forudgående aftale. Fakturaen skal betales inden for den angivne betalingsfrist, og rejsen er først bekræftet, når betalingen er modtaget. Ved spørgsmål til betalingsmuligheder eller alternative metoder, kan du kontakte os på forhånd for at finde en løsning.

5. Ændringer i bestilling

En pakkerejse købt gennem Wrizz Travel kan indeholde op til fem elementer: billetter, hotelovernatning(er), flybilletter, transfers og stadionrundtur. Ændringer i disse elementer har forskellige regler:

 

  • Billetter og stadionrundture: Billetter kan ikke ændres efter bestilling. Hvis navne på billetterne skal ændres, kan dette gøres indtil 7 dage før eventet mod et gebyr på 250 DKK pr. ændring. Kontakt os hurtigst muligt, hvis der er behov for navneændringer.
  • Hotelovernatning(er): Det er muligt at ændre eller tilpasse hotelovernatning(er) efter køb, men det kan medføre gebyrer eller opgraderingspriser. Navneændringer på hotelbookinger kan også være forbundet med gebyrer. Ændringer kan foretages op til 7 dage før check-in.
  • Flybilletter og anden transfer: Flyafgange og passagerinformation kan ændres indtil 7 dage før afgang, men dette er forbundet med gebyrer fra både flyselskabet og Wrizz ApS. Vi kan ikke på forhånd informere om gebyrer, da disse afhænger af de konkrete ændringer og flyselskabet.

 

For alle ændringer forbeholder Wrizz ApS sig retten til at oplyse, hvis ændringer ikke er mulige, og i sådanne tilfælde kan kunden ikke kræve kompensation for manglende ændringsmuligheder.

6. Ændringer i spilledato

En pakkerejse til en fodboldkamp, hvor der er billetter inkluderet, er altid gældende for det pågældende event og ikke bundet til en specifik dato eller rejseperiode. Hvis spilledatoen for den kamp, du har købt billetter til, ændres, vil hele pakkerejsen automatisk følge med og blive justeret til den nye spilledato. Dette betyder, at din rejse og billetter forbliver gyldige, selvom kampen bliver rykket.

 

Alle omkostninger forbundet med ombooking af de elementer, Wrizz ApS har stået for, såsom hotel og kampbilletter, vil blive dækket af Wrizz ApS. Hvis du selv har arrangeret fly eller andre transportformer, vil det være dit ansvar som køber at dække eventuelle omkostninger for ombooking af disse. Wrizz ApS kan ikke holdes ansvarlig for ekstraomkostninger i forbindelse med ændrede spilletidspunkter, kampudsættelser eller forskydninger, der ligger uden for den oprindeligt planlagte rejseperiode.

 

Hvis spilledatoen ændres, giver det ikke mulighed for at annullere eller få refunderet pakkerejsen. Wrizz ApS forpligter sig dog til at informere dig inden for rimelig tid, hvis der sker væsentlige ændringer i kampdatoen. “Væsentlige ændringer” betyder i denne sammenhæng en ændring af spilledatoen til en ny dato, der falder uden for den periode, du oprindeligt har bestilt rejsen til.

 

Det er dit eget ansvar som køber at holde dig orienteret om de præcise spilletidspunkter samt eventuelle ændringer i disse. Wrizz ApS vil gøre sit bedste for at opdatere din konto på dev.wrizz.dk med de korrekte spilletidspunkter, men kan ikke holdes ansvarlig for tastefejl eller manglende opdateringer.

 

I sjældne tilfælde kan spilledatoen ændres efter, at rejsen er påbegyndt. Dette sker typisk kun under force majeure-lignende omstændigheder, såsom ekstreme vejrsituationer eller andre ekstraordinære hændelser, som da alle Premier League-kampe blev aflyst i september 2022 efter Dronning Elizabeths død. I sådanne tilfælde vil de dele af pakkerejsen, som allerede er taget i brug (som fly og hotel), være ikke-refunderbare. Billetterne vil enten blive overført til den nye spilledato eller, hvis det er muligt, blive ombyttet til en anden kamp, afhængigt af de vilkår, vi modtager fra klubber og samarbejdspartnere.

7. Rejser med flere events

Ved køb af pakkerejser, der omfatter flere events, gælder følgende regler: Hvis de inkluderede events ikke var fastlagte ved bookingtidspunktet, og det senere fastlægges, at du ikke kan deltage i alle events, tilbydes der ingen refusion for de events, som du ikke kan deltage i. Hvis alle events var fastlagte ved bookingtidspunktet, og en event senere ændres, vil du kunne få refunderet for den eller de events, som du ikke kan deltage i, men ikke for hele pakkerejsen.

8. Levering af billetter

Wrizz ApS vil informere om leveringsmetoden for billetter så tidligt som muligt i processen. I de fleste tilfælde vil billetterne blive uploadet til din konto på dev.wrizz.dk eller sendt pr. e-mail som E-Tickets 1-3 dage før eventet. I nogle tilfælde kan billetterne kun hentes ned via Wallet på en smartphone, og det er købers ansvar at have det nødvendige udstyr til dette.

 

Billetter, der leveres som E-Tickets eller via e-mail, kan fremvises direkte på din smartphone ved indgangen til stadion og behøver ikke printes.

9. Siddepladser

Reglerne for hvor mange siddepladser vi kan garantere sammen varierer afhængigt af billettypen og klub/event. På bestillingssiden på dev.wrizz.dk vil det fremgå, hvor mange pladser der kan garanteres sammen for den valgte billettype, og det samme vil blive nævnt i forudgående dialog, hvis der er særlige ønsker.

 

I lande som England og Italien kan vi for de fleste billettyper garantere, at alle sidder sammen, uanset hvor mange der rejser. I Spanien, Tyskland og Frankrig er det dog ofte kun muligt at garantere pladser sammen i par eller op til tre personer. Ved grupper af fire personer, hvor billetterne er købt i par, garanteres det kun, at to personer sidder sammen. Der kan i visse tilfælde forekomme pladser, hvor I sidder adskilt som 2+2 på forskellige tribuneafsnit eller endda i hver sin ende af stadion.

 

Wrizz ApS forbeholder sig retten til at opgradere billetter uden varsel, eksempelvis fra kortsidepladser til langside eller til hospitality-billetter. Der vil dog aldrig ske en nedgradering til dårligere pladser.

 

Hvis der ikke har været en forudgående dialog om siddepladser ved bestillinger uden for hjemmesiden, garanterer vi som udgangspunkt op til fire pladser sammen ved køb af almindelige billetter uden hospitality. Det er samtidig garanteret, at ingen fra gruppen kommer til at sidde alene, medmindre andet er aftalt under bookingprocessen.

10. Adfærd før, under og efter eventet

Wrizz ApS kan ikke holdes ansvarlig for din eller dine medrejsendes adfærd under rejsen og eventet. Overtrædelser af stadions reglement, som fx upassende opførsel, alkoholpåvirkning eller forkert påklædning (fx brug af modstanderholdets merchandise i hjemmeholdets sektioner), kan medføre bortvisning eller nægtet adgang, hvilket er kundens ansvar.

11. Hotelbookinger

Når der bestilles rejser til et ulige antal rejsende, vil værelsesfordelingen som standard være med dobbelt- og tripleværelser. Hvis der eksempelvis bestilles til tre personer, vil der blive booket et tripleværelse, og ved fem personer vil der blive booket et dobbeltværelse og et tripleværelse. Bestilles der til fire personer, vil der som udgangspunkt blive booket to dobbeltværelser, medmindre andet er aftalt før eller efter bookingen. Hvis du ønsker enkeltværelser, skal dette angives ved booking, og det vil være forbundet med et enkeltværelsestillæg.

 

Wrizz ApS gør altid sit bedste for at vælge det mest passende hotelværelse baseret på gruppens behov, herunder om værelserne skal have dobbeltsenge eller to enkeltsenge. Hvis du har specifikke ønsker, såsom at garantere to enkeltsenge (twin beds), skal du kontakte os inden bestilling for at sikre, at vi kan tjekke op på tilgængeligheden. I sjældne tilfælde kan det forekomme, at hotellet ikke leverer det aftalte, selvom værelset er booket som twin, og i sådanne tilfælde kan Wrizz ApS ikke holdes ansvarlige for hotellets eventuelle fejl eller manglende levering af den ønskede værelsesfordeling.

 

For booking via hjemmesiden vil der typisk stå “eller tilsvarende” ud for jeres valgte hotel. Det betyder, at vi forbeholder os retten til at booke et tilsvarende hotel med samme eller bedre standard (målt i stjerner) og beliggenhed i forhold til byens centrum. Efter booking vil du modtage en hotelvoucher med alle nødvendige oplysninger om dit hotel senest 1-2 hverdage efter bestillingen. Voucheren kan benyttes ved indtjekning og vil være tilgængelig på din konto hos Wrizz ApS.

 

I flere europæiske byer, såsom Rom, Milano, Manchester, Berlin og Amsterdam, opkræves der turistskat ved check-in eller check-ud, som betales direkte til hotellet. Wrizz ApS kan ikke dække denne turistskat, da den ikke er inkluderet i prisen for rejsen, og det er kundens ansvar at betale denne ved hotellets anvisning. Turistskatten kan variere, og i visse byer, såsom Rom og Milano, kan den være op til 4€ pr. person pr. nat.

12. Overholdelse af hotellets reglement

Det er til enhver tid kundens ansvar at overholde hotellets gældende reglement under opholdet. Wrizz ApS kan ikke holdes ansvarlig for eventuelle konsekvenser eller omkostninger, der måtte opstå som følge af manglende overholdelse af hotellets regler. Dette inkluderer, men er ikke begrænset til, ekstra gebyrer, bortvisning eller nægtet adgang til hotellet, som følge af misligholdelse af hotellets retningslinjer og politikker.

13. Flybookinger

Som udgangspunkt er alle bookinger via både webside og faktura eksklusive flybilletter, medmindre andet er tydeligt angivet. Hvis der tilbydes flybilletter som en del af pakken, inkluderer dette som udgangspunkt kun sædereservation, så I sidder sammen i flyet, samt en håndbagage, der kan placeres under sædet foran. Ønskes større håndbagage eller indchecket bagage over 20 kg, vil dette medføre yderligere omkostninger, medmindre andet er aftalt på forhånd.

 

Flybilletter er bindende ved booking. Ændringer af rejsedato eller afrejsetidspunkt efter booking vil medføre et gebyr svarende til flyselskabets gebyr, samt et ekstra Wrizz ApS-gebyr for ombooking på 150,00 DKK pr. ændring. Navneændringer for flybilletter følger de samme betingelser.

 

Det er kundens ansvar at levere korrekte oplysninger til Wrizz ApS ved booking af fly. Wrizz ApS kan ikke holdes ansvarlig for omkostninger eller problemer, der opstår som følge af fejl i navn, fødselsdato, pasnummer eller pasudløbsdato, som er leveret af kunden.

 

I tilfælde af forsinkelser på flyafgange vil kompensation være i overensstemmelse med flyselskabets politik. Wrizz ApS tilbyder som udgangspunkt ikke kompensation for forsinkelser under 4 timer, målt ved ankomsttidspunktet. Skulle forsinkelser eller aflysninger forhindre deltagelse i eventet, vil der blive kompenseret herfor. Hvis flyafgangen udsættes til næste dag, vil Wrizz ApS også arrangere kompensationsovernatning, hvis nødvendigt.

14. Oplysninger ved bestilling

Det er essentielt, at alle oplysninger, der gives til Wrizz ApS i forbindelse med en booking, er præcise og stemmer overens med dem, der står i rejsedeltagerens pas. Det er kundens ansvar at sikre, at alle oplysninger, der videregives til Wrizz ApS, er korrekte. Wrizz ApS kan ikke holdes ansvarlig for fejl eller mangler i de oplysninger, der er leveret, eller for eventuelle udgifter forbundet med senere ændringer af disse oplysninger. Kunden er ligeledes ansvarlig for, at alle rejsedeltagere har et pas, der er gyldigt i mindst et par dage efter hjemrejsedatoen.

 

Ved booking via vores hjemmeside kan man vælge, om man ønsker at modtage vores nyhedsbrev. Hvis der bookes et skræddersyet tilbud, som betales via faktura, vil de oplyste e-mailadresser automatisk blive tilmeldt nyhedsbrevet, som kan afmeldes når som helst via linket i nyhedsbrevet eller ved at kontakte os. Alle e-mailadresser, der er oplyst ved booking, vil modtage relevant kommunikation omkring den kommende rejse, både før og efter.

15. Rejseforsikring & afbestilling ved sygdom

Wrizz ApS tilbyder ikke tilkøb af rejseforsikring eller anden forsikring, der dækker ved sygdom eller andre uforudsete hændelser, der forhindrer rejsens gennemførelse for kunden eller medrejsende. Det er kundens ansvar at have en gyldig rejse- og ulykkesforsikring, der dækker eventuelle omkostninger ved sygdom, hospitalsindlæggelse, hjemtransport, mistet bagage, ulykker eller lignende. Hvis kunden eller medrejsende ikke har en gyldig forsikring, er det kundens eget ansvar at dække de påløbne omkostninger.

 

Wrizz ApS tilbyder ikke refundering af rejsen ved sygdom eller andre uforudsete hændelser. Kunden skal have en rejseforsikring med afbestillingsdækning, hvis man ønsker at være sikret mod sådanne situationer.

16. Aflysning af event

Hvis et event aflyses helt og ikke afholdes på en senere dato, vil der blive ydet fuld refundering for den samlede pakkerejse, medmindre dele af rejsen allerede er taget i brug, jf. §6. Hvis et event bliver aflyst efter påbegyndelsen, vil dette ikke være grundlag for en refundering, da arrangementet er betragtet som påbegyndt.

17. Kontakt under rejsen

Som kunde vil du modtage, eller kunne finde på din konto hos Wrizz ApS, et 24/7 nødnummer, der kan benyttes uden for normale åbningstider ved akutte problemstillinger under rejsen. Dette sikrer, at du altid har adgang til assistance.

18. Kontakt

Har du spørgsmål til de ovenstående regler og vilkår, eller er der uklarheder i forbindelse med en konkret situation, er du velkommen til at kontakte os på kontakt@dev.wrizz.dk eller via telefon på +45 70 60 40 67 indenfor vores normale åbningstider

Fastlæggelse af kampdatoer

Fastlæggelse af kampene

 

Når en kamp endnu ikke er endeligt fastlagt, betyder det, at den præcise spilledato ikke er bekræftet. Dette sker ofte, fordi tv-rettighederne endnu ikke er afgjort, og derfor kan kampdatoen ændre sig. I mange tilfælde kan en kamp blive flyttet fra lørdag til søndag, eller i sjældne tilfælde til mandag eller fredag. For midtugerkampe kan de potentielle spilledatoer være tirsdag, onsdag eller torsdag.

 

Hvornår bliver kampene endeligt fastlagt?

Tidsrammen for, hvornår kampene endeligt fastlægges, varierer afhængigt af ligaen:

 

  • Premier League, Serie A, Bundesliga og Ligue 1: Kampene bliver typisk fastlagt 1-2 måneder før den planlagte spilledato.
  • La Liga: Kampdatoerne fastlægges ofte tættere på, cirka 2-3 uger før, men FC Barcelona og Real Madrid spiller som regel deres hjemmekampe i weekenden, enten lørdag eller søndag.
  • Europæiske turneringer (Champions League, Europa League, Conference League): Kampe i disse turneringer fastlægges umiddelbart efter lodtrækningerne.
  • Nationale cupturneringer (FA Cup, Carabao Cup, Coppa Italia): Disse bliver typisk fastlagt på samme tid som lodtrækningerne for de enkelte runder.

 

Kan kampene blive flyttet efter de er fastlagt?

Selv når en kamp er fastlagt, kan det i sjældne tilfælde ske, at den bliver rykket. Dette sker som regel kun i forbindelse med særlige omstændigheder, f.eks. hvis én af klubberne avancerer i en cup-turnering, der spilles samme weekend.

 

Vores anbefaling ved booking af fly og overnatning:

Vi anbefaler, at I venter med at bestille flybilletter og overnatning, indtil kampene er endeligt fastlagte, medmindre I har fleksible billetter eller en rejseperiode, der dækker alle mulige spilledatoer. På den måde undgår I besvær og ekstra omkostninger ved at skulle ændre jeres rejseplaner.

 

Opdatering om fastlæggelse af kampe:

Vi arbejder hårdt på at opdatere vores hjemmeside, så det tydeligt fremgår, hvilke kampe der er fastlagte, og hvilke der stadig venter på bekræftelse. Indtil denne funktion er klar, vil vi gøre vores bedste for at holde jer opdateret og informere jer om eventuelle ændringer i spilledatoer. Vi anbefaler dog, at I selv holder øje med de officielle hjemmesider for ligaer og klubber, da vi ikke kan holdes ansvarlige for manglende opdateringer.

 

Hvis I har spørgsmål om jeres rejse eller kampen, kan I kontakte os på kontakt@dev.wrizz.dk eller +45 70604067 i vores åbningstider.

Privatlivspolitik

Kunde- & Privatlivspolitik

 

Behandling af personoplysninger Hos Wrizz ApS sælger vi aldrig dine personlige oplysninger til tredjeparter, og vi videregiver dem kun, hvis det er nødvendigt for at gennemføre din bestilling. Dine data opbevares sikkert i vores kundedatabase, og du har altid mulighed for at anmode om at få slettet dine oplysninger.

 

For at kunne indgå en aftale med Wrizz ApS, har vi brug for følgende oplysninger:

  • Dit fulde navn
  • E-mailadresse
  • Telefonnummer
  • Fødselsdato
  • Pasnummer og pasudløbsdato (hvis din rejse inkluderer flybilletter eller billetter til højrisikokampe)

 

Vi indsamler dine oplysninger for at kunne levere de ydelser, du har bestilt. Dine data opbevares hos Wrizz ApS i op til fem år, hvorefter de slettes, medmindre andet er påkrævet i henhold til lovgivningen.

 

Samtykke og indsamling af data

Når vi indsamler personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at dette sker med dit udtrykkelige samtykke, så du er fuldt informeret om, hvilke data vi indsamler, og hvorfor.

 

Adgang til dine oplysninger

Direktionen og relevante medarbejdere i Wrizz ApS har adgang til de oplysninger, vi har registreret om dig. Den dataansvarlige i Wrizz ApS er Laurits Roager. Du kan kontakte os vedrørende dine personoplysninger via kontakt@dev.wrizz.dk.

 

Opbevaring og kryptering

Dine personlige oplysninger opbevares ukrypteret. Vi transmitterer heller ikke kundeoplysninger krypteret.

 

Dine rettigheder

Som registreret hos Wrizz ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til at få indsigt i, hvilke oplysninger vi har registreret om dig. Disse rettigheder er sikret i henhold til Persondataloven, og henvendelser i denne forbindelse skal ske til kontakt@dev.wrizz.dk.

 

Cookies

Wrizz.dk anvender cookies med det formål at forbedre hjemmesidens funktionalitet og optimere din brugeroplevelse. Du kan til enhver tid slette cookies fra din enhed.

 

Forbrugerbeskyttelse

Læs mere om din beskyttelse som forbruger ved køb gennem Billwerk+ betalingsløsning:
Billwerk+ Forbrugerbeskyttelse

 

Klagemuligheder

Hvis du har en klage over en vare eller tjenesteydelse, kan du indgive en klage til Nævnenes Hus, Mæglingsteamet for Forbrugerklager, Toldboden 2, 8800 Viborg, via Klageportalen for Nævnenes Hus. Teamet vil forsøge at mægle, og hvis det ikke lykkes, kan klagen indbringes for Forbrugerklagenævnet. Bemærk, at varen eller tjenesteydelsen, der klages over, skal have en værdi på mindst 1.110 kr. og maksimalt 100.000 kr., og der kan være et gebyr for behandlingen.

 

EU-Kommissionens online klageportal kan anvendes ved indgivelse af klager, især hvis du er bosiddende i et andet EU-land. Klager kan indsendes via dette link:
EU-Klageportal
Ved indgivelse af klage skal du angive vores e-mailadresse: kontakt@dev.wrizz.dk.

 

Hvis du har spørgsmål til vores privatlivspolitik, kan du kontakte os på kontakt@dev.wrizz.dk.

Football-Travel

FOOTBALL TRIPS

FOOTBALL CLUBS